Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Bila Cinta Antara Kita Berakhir


Cinta? Love? Aduyaiii, macam-macam boleh berlaku kerana CINTA. KAN? Tapi ... berlaku persoalan di sini. Iaitu, mana MR. AYAM? Kenapa dah tak sebut pasal dia? Yeah, its hard to tell everyone. Actually, we are over on 16th OCTOBER 2011. Buat masa sekarang, kami hanya ber-KAWAN. No more MR. AYAM. Tapi panggilan MR. AYAM akan kekal untuk dia seorang sahaja sampai bila-bila.

How's your life?
- Hidup saya macam biasa, bangun pagi ... tidur malam ... nothing changed. Sekarang pun dah makin sibuk dengan jadi driver & waiter. Mungkin sebab saya dah biasa kena tinggal dengan dia so tak rasa sangat kehilangan dia. Yelah, dulu dia kan sibuk so tak banyak sangat waktu yang kami spend together.

Apa yang perlu kita buat bila kita dah break:-

- Stop stalk his facebook/twitter/skype sebab kadang-kadang itu akan meng-HURT-kan hati bila si dia sibuk ber-wall post dengan perempuan lain.

- Stop call/text him.

- Stop looking at his picture.

- Cari pengganti. *i love to be the kejam one

- Cuba sibukkan diri. *jadi waiter, driver & facebooker

- Banyakkan main game. *addict game FACEBOOK

- Kutuk-kutuk dia. *sorry, MR. AYAM

- Listkan keburukan dan kelebihan dia. *pastikan keburukan lebih banyak dari kelebihan

How's your relationship with him now?
- Alhamdulillah, hubungan kami baik ... sebagai kawan. Yeah, sebab dia yang baik. Not me! Sometimes, kami ber-CHAT dan menge-LIKE status. Love to know him because he is caring. Dan saya tahu MR. AYAM pun ada singgah sini. So .. saya nak bagitahu dia yang :-

"Awak, awak ada suara yang nice ... yang boleh buat perempuan cair dengan awak sebab saya hampir cair bila dengar suara awak. HAHA! So, gunakanlah bakat yang ada untuk benda yang lebih baik seperti buat duit dengan suara. Dan setiap nasihat yang awak bagi memang berguna untuk saya, buktinya pointer saya untuk this semester meningkat berbanding yang lepas. THANKS, AWAK." *blushing

p.s. Anda yang baru lepas break pun boleh guna tips-tips yang saya guna di atas. HAHA!

0 orang doakan FATIN MIRA jadi ENGINEER: