Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

All About Me

ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAHI WABARAKATUH
Wanna know about me???
Here i come.

Saya tinggal di 544-1 Kg Telaga Papan,
24300 Kerteh, Kemaman,
Terengganu Darul Iman.
Di sini lah saya dibesarkan oleh keluarga saya yang tersayang.

Saya memulakan persekolahan di Sekolah Kebangsaan Kerteh ketika berumur 7 tahun ...
dan menamatkan persekolahan di sini ketika berumur 12 tahun ...
Macam yang sepatutnya lah, lepas UPSR.

Then, saya meneruskan alam persekolahan di SMK Mak Lagam ...
atau lebih dikenali dengan TESMAL.
TESMAL ialah singkatan bagi Terengganu Elite School of Mak Lagam.
Saya menuntut di sekolah ini dari tingkatan 1 hingga tingkatan 5.
Still macam yang sepatutnya, lepas SPM lah.

Untuk masa sekarang, saya menuntut di UiTM Jengka.
Yeah, UiTM DI HATIKU.
HAHA!
DIPLOMA KEJURUTERAAN AWAM menjadi pilihan saya.
Nak jadi ENGINEER ke???
Hmmm, maybe yes. INSYAALLAH.
Pray for me, ek???
^_^

p.s. That's all about me and my education flow. What about you???

0 orang doakan FATIN MIRA jadi ENGINEER: