Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

LELAKI


SELAMAT PETANG. Hmmm, lelaki is equal to boy and man. For me, it's hard to believe them. Seriously! Sebab gigi mereka menjadi lebih lembut dari lidah bila berkata-kata. SOMETIMES!

Orang cakap, kita perlu belajar dari pengalaman. Tapi aku belajar dari sekeliling. Kerana ia mengandungi lagi banyak fenomena. Aku tak meletakkan sepenuh kepercayaan kepada LELAKI. Nak tahu kenapa??? Hmmm, sebab aku tak tahu apa yang ada dalam otak mereka.

Sebagai contoh terdekat, hmmm. GUESS WHAT??? Aku ada sorang kawan dan baru-baru ini dia telah berkenalan dengan seorang LELAKI. That guy atau lebih dikenali dgn MR. T already have someone dah pun. Tapi MR. T layan kawan aku macam lebih dari seorang kawan. WAHAI LELAKI, ketahuilah anda bahawa hati perempuan ini lembut. Yes, i can see on her face betapa dia happy dengan MR. T. Bila dah rapat, tiba-tiba ... MR. T jadi senyap. Do U know why??? MR. T dah berbaik dengan kekasihnya.

And do u know what happen to my friend??? She hurts. LELAKI, kalau awak just anggap gadis itu kawan biasa ... JANGAN LAYAN MACAM LUAR BIASA. Ada beza, tahu tak??? Tolonglah PEKA sikit dengan perasaan orang. Semua ini buat aku mengenal LELAKI. And buat aku berhati-hati dengan kalian. I don't want to be one of the victim.

p.s. Kalau LELAKI boleh buat, PEREMPUAN pun boleh.

0 orang doakan FATIN MIRA jadi ENGINEER: