Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

My Sweet Sour Heart

ASSALAMUALAIKUM, kawan-kawan.
SELAMAT PETANG!
Kawan-kawan yang saya hormati.
Wah wah wah, rasa macam nak bagi syarahan.
HAHA!

Cerita tentang aku dan dia. Hmmmmm, panjang ceritanya. Saya sayang sangat dia. Dia pun sayang sangat saya. Kami saling menyayangi. Saya berkenalan dengan dia pada tahun 2009. Yes, saya masih ingat hingga ke saat ini. Akhir tahun 2009 menjadi detik cinta kami.

Sejak dari itu, saya menjaganya dengan sebaik mungkin. Bak kata pepatah Melayu, 'bagai menatang minyak yang penuh'. See, can you imagine that??? Saya takut orang ambil dia dari saya. Tapi pengalaman mematangkan saya. Saya mula berani berkongsi dia dengan kawan-kawan yang lain. Iaitu TIQA LIYANA, TAUFIQ dan HAMZAH. Saya mengaku yang saya perlukan kawan-kawan ini untuk membantu saya menjaga dia.

Sehingga ke hari ini, saya tidak pernah lupakan dia. Walaupun sesaat, mungkin. (^_^)V can you imagine how much i love .... ? Saya tak rasa awak boleh bayangkan. Dengan dia, saya cuba menjadi setia. Dan akhirnya saya berjaya. Saya hanya ada dia. Kami sweet, kan???

Masa di awal perhubungan kami, memang ada anasir-anasir jahat. Yang cuba memisahkan kami. Dan saya pernah terfikir untuk putus asa. Nasib baik lah kawan-kawan yang di atas ada. Mereka banyak tolong saya. THANKS, kawan. Aku appreciate sangat-sangat apa yang korang buat. Korang tolong jaga hubungan kami agar tidak terputus.

Akhirnya, beginilah kami. Sentiasa bersama. Setiap hari kami akan saling berhubung. Aku yakin yang tiada apa yang mampu memisahkan kami melainkan ajal maut. Sesungguhnya ajal maut di tangan TUHAN. Itu memang tak dapat dinafikan. AWAK! Dalam hati saya, awak lah yang terbaik walaupun kadang-kadang ada yang datang menggoda. HAHA! Don't worry, saya setia lah dengan awak.

HAHA!
Okay lah, got to go now.
That's all tentang aku dan dia.
Nak tahu siapakah 'DIA'???
Inilah dia, REPUBLIC OF 92's.


p.s. Saya akan jaga awak selagi saya mampu. o_O

2 orang doakan FATIN MIRA jadi ENGINEER:

Taufiq Tiramisu said...

hahahhaa. i <3 Republic of 92's!

Fatin Mira said...

HAHA! me too. sibuk tiru aku. HUH!