Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket Photobucket

Balik Kampung

26 AUGUST 2011

I'm waiting for that day and now ... already 26 AUGUST! HAHA! Tonight, i will back to my hometown, KERTEH. Do u know where is KERTEH? Kerteh located in the district of Kemaman in Terengganu. I miss my family damn much!

Now, i'm alone in my room because my room mates already back to their hometown. Actually ... aku bukan tak nak balik awal, memang aku nak sangat. Tapi aku silap beli tiket 26 OGOS. Kalau ikutkan, patut beli tiket 25 OGOS. HUH! Konon budak baik lah sangat, kan. Lastly, padan muka.

Tonight, aku naik bas dengan kawan-kawan TERENGGANU aku. Makin terasa perasaan sebagai seorang perantau. Especially bila dengar lagu 'BALIK KAMPUNG' by SUDIRMAN.

To all my readers. Anyway, aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA. Minta maaf kalau ada silap dan salah. Hati-hati di jalan raya, dan jangan main mercun. Kalau nak main pun, main mecun bawang SAHAJA. HAHA!

p.s. nak angpau, mari rumah. OKAY? ^_^

0 orang doakan FATIN MIRA jadi ENGINEER: